Win actie ! Moederdag ''mom ketting''


Het is over een paar weken al weer moederdag en dit laat ik niet zomaar voorbij gaan. Voor mijn eigen moeder heb ik al een cadeautje maar het leek me ook leuk om op mijn blog wat weg te geven. Dit super schattige kettinkje is het geworden.  Wat je hiervoor moet doen ?  De stappen met een * zijn verplicht, de andere optioneel voor een extra win kans. 


* Like beautyspace op Facebook en like dit artikel.

Share het artikel op facebook +3 !!  

* Volg me op Twitter 

  Tweet :  Op @beautyxspace maak  ik kans op een ''mom''       ketting. doe jij ook mee?  +2

  Volg me op Bloglovin   +1



Let op ! Laat hier onder een reactie achter dat je mee doet met een geldig email adres. Zo kan ik de winnaar contacteren. De winnaar word 3 mei bekend gemaakt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win Actie ! OMG maskers !