Opgemaakt #week 12 # Deel 2 # Maart 2018

Ik wil alles wat ik opmaak zo snel mogelijk weg gooien vanwege het feit dat ik ga verhuizen en daarom verschijnt dit artikel even wat vaker. Vanaf eind volgende week komt er een tijdje niks meer online.


Ik maakte deze micelaire reiniging water op van Garnier.
Deze koop ik morgen meteen opnieuw, alleen wel even in een reis versie vanwege het verhuizen.
foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook weer oogpads op.

foto van Engelina Graepler.

En een heerlijke shower mousse van Dove.
Deze koop ik zeker opnieuw zodra ik in Duitsland ben.

foto van Engelina Graepler.


Van de Aldi maakte ik deze fake dove douchegel op.
Deze rook best prettig en deed zijn werk.
Ik koop hem niet opnieuw omdat ik nog genoeg andere producten heb staan.

foto van Engelina Graepler.

Van Balea maakte ik nog een handzeep op. Dit was de limited edition van afgelopen winter.
foto van Engelina Graepler.
Deze geurkaars kwam van de Primark.

foto van Engelina Graepler.

Ik verfde mijn haar in een heerlijke felle kleur met de kleuren rosered en pillarbox red van Directions.
foto van Engelina Graepler.


En dat was het alweer voor nu ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !