Opgemaakt # week 11 # Maart DEEL 2

Ik ben druk bezig met dingen weg gooien ,op maken of weg geven en deze week zijn er daarom 2 opgemaakt artikelen.


Van Elvive heb ik een mega fles shampoo en bijbehorend masker opgemaakt. Deze koop ik steeds opnieuw.

foto van Engelina Graepler.

Deze 2 concealers zijn oud en niet mijn kleur, weg ermee!

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte samples & maskertjes op.

foto van Engelina Graepler.

Deze douchegels zijn leeg ! 

foto van Engelina Graepler.

Ik hou van bodymists en deze roken heerlijk.
De ene was van Victoria's secret en de andere van HEMA.
foto van Engelina Graepler.

Ook deze mini's zijn leeg.
De voetcrème van oriflame is full size.
foto van Engelina Graepler.

En een beautyblender....
foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !