Opgemaakt #week 10 # Maart 2018

Het 10e opgemaakt artikel van dit jaar alweer!

foto van Engelina Graepler.


Er ging een wenkbrauw potlood op van Catrice welke ik steeds opnieuw aanschaf.

foto van Engelina Graepler.

Ook ging deze heerlijke shower foam op van Elkos.
Elkos is het eigen merk van een Duitse supermarkt Edeka en heeft fijne producten die enorm budget proof zijn.
Dit is volgens mij al mijn 3e fles en ik ga er zeker weer eentje halen binnenkort.


foto van Engelina Graepler.

Verder ging dit panda maskertje op van de Action.
Het masker was verrassend dik en paste precies op mijn gezicht ! Meestal zijn sheet masks echt te groot maar deze paste perfect. Mochten deze nog te koop zijn , koop ik ook deze opnieuw want ze waren nog geen 80 cent.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook weer een verpakking met porie strips op.

foto van Engelina Graepler.

En een verpakking under eye pads.


foto van Engelina Graepler.

Deze lip producten zijn oud en dus gaan ze de prullen bak in. Dit soort kleurtjes draag ik sowieso niet meer.

Ook de mascara's en andere producten gaan de prullen bak in.

foto van Engelina Graepler.


Ik maakte ook weer eens een face wash van Yves Rocher op.
Ik had nog back ups waarvan ik er al weer eentje in gebruik heb.


foto van Engelina Graepler.

Gebruik ik nou te veel van showerfoams of gaan ze echt minder lang mee?  Deze Dove showerfoam had ik nog geen 2 weken en hij is al leeg. Heel jammer want hij was erg fijn.

foto van Engelina Graepler.


Ook ging er nog een manibomb van Wat maakt je mooi op.

 foto van Engelina Graepler.

En dit blikje van Nivea was ook zo goed als leeg.
foto van Engelina Graepler.

En ook deze producten gooide ik weg.

foto van Engelina Graepler.

Deze waxmelts gebruikte ik ook. Ze zijn van Intenscent.

foto van Engelina Graepler.

En ik gooide ook dit concealer palette weg.

foto van Engelina Graepler.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !