Ik ga verhuizen ! + Update


Yes ! Ik ga verhuizen.  Ik ben echt superblij dat ik het eindelijk kan vertellen maar verhuizen is een hoop werk. Daarom heb ik van te voren al bedacht wat ik moet gaan doen en wat ik moet gaan regelen.




Het ''beauty aspect'' van verhuizen zoals inpak tips en de nieuwe indeling straks behandel ik op deze blog. De schoonmaak, en algemene verhuis tips zullen verschijnen op ItsEngie . Dit betekent wel dat ik wat minder actief zal zijn de komende maand aangezien ik in mijn nieuwe woning nog geen internet heb. Maar ik hou jullie op de hoogte via Instagram vanaf April ! 


Reacties

Maaike zei…
Ik ben erg benieuwd naar de tips :-) Die kan ik wel goed gebruiken. Heel veel succes!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !