Recept : Cheese rolls in bladerdeeg


Na kerst en oud en nieuw heb je vaak nog restjes eten over omdat je je tegoed hebt gedaan aan al het lekkers wat op tafel stond bij anderen. Ik had nog een rol bladerdeeg dat op moest en een aantal soorten kaasjes die aangebroken waren. Je kunt hiervoor elke soort kaas gebruiken die je maar wilt.


foto van Engelina Graepler.



ingrediĆ«nten :

Verschillende kazen ( maakt niet uit welke )
pesto 


Verschillende kruiden.

Rol bladerdeeg.

foto van Engelina Graepler.

Ik gebruikte een zachte smeer kaas,een brandnetel kaas en smeltkaas. Ik gebruikte mijn eigen kruidenmix en besmeerde sommige rolls met pesto.

Ik doe de ingrediƫnten op een stuk bladerdeeg en rol er een loempiaatje van. Ik top ze af met ei geel en zaadjes zodat ze er extra smakelijk en goud bruin uit zien.
Vervolgens gaan ze op 200 graden in de oven voor 20 minuten. Dit verschilt per oven dus tussendoor gewoon even checken hoe gaar het bladerdeeg is.

Maak er een lekkere knoflook saus bij en eet smakelijk !
Ik maakte mijn knoflook saus zo :

Bakje 150 gram griekse yoghurt gemengd met 50 ml mayo.
Hier aan voeg ik bieslook,kurkuma en 4 teentjes geplette knoflook toe. Goed roeren en even een uurtje in laten trekken.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !