Opgemaakt # week 2 # Januari 2018

Vorige week vertelde ik dat ik alleen een opgemaakt artikel online zet als ik minimaal 3 producten op maak, deze week ging ik er alleen met make-up producten al ruimschoots overheen.

foto van Engelina Graepler.


Er gingen maar liefst 6 mascara's in de prullenbak.
1 : Een blauwe mascara van Yves Rocher, leuk voor een keertje maar hij lag nu te lang open dus hij gaat weg.
2 : Essence I love extreme mascara, vond ik eerder tof maar nu verschrikkelijk en ging nu half uitgedroogd ook weg.
3: De Essence topcoat waar ik dol op ben, back ups van heb maar helaas niet meer te koop is.
4 : De Miss Manga mascara, een fijne mascara maar helaas op.
5 : Essence false lashes mascara, erg fijn maar helaas ook leeg.
6 : Een mini sexy pulp mascara van Yves Rocher : prima.


foto van Engelina Graepler.

Ik kleurde mijn haar violet en maakte dus een potje ''violet'' van Directions op. Fijne verf en deze pakte zelfs goed op mijn bruine haren.

foto van Engelina Graepler.

Deze fijne mini beautyblender van Essence had ook haar beste tijd gezien.


foto van Engelina Graepler.


Deze face brush kan ook de prullenbak in, de haartjes zijn te hard.


foto van Engelina Graepler.

Verder ging deze heerlijke showerfoam van Bilou op. Volgens mij is hij limited edition anders had ik hem zeker een keer opnieuw gekocht.


foto van Engelina Graepler.

Een mini fuss butter van de Balea adventkalender, wat was 

dat fijn spul zeg ! 

foto van Engelina Graepler.


Of ik was mijn handen te vaak, of deze mier zoete handzeep van de Action is gewoon niet zuinig in gebruik, want hij ging binnen een week leeg. Hij rook wel erg lekker!

foto van Engelina Graepler.


En dat was het weer voor deze week.
Wat heb jij als laatste opgemaakt?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !