Gelukkig 2018 ~ update

Hallo allemaal !   Als eerste:  Allemaal de beste wensen en laten we hopen dat het een mooi jaar word. 

Verder zullen jullie wel gemerkt hebben dat ik de laatste maanden wat minder artikelen heb geplaatst en dat er vooral opgemaakt artikelen online kwamen die soms ook nog eens te laat kwamen.

Ik had geen beauty inspiratie, en ben ook nog een lange tijd ziek geweest waardoor ik geen zin had om producten te reviewen of leuke fotd of notd te maken.

Wel wil ik dit weer op pakken in dit nieuwe jaar maar ik ga dan geen standaard 1 of 2 artikelen per dag meer plaatsen maar gewoon wanneer ik er zin in heb.

Op Instagram ben ik wel actief en hier kun je ook regelmatig food foto's vinden,koken en bakken is iets wat ik ook leuk vind om te doen, en dat soort artikelen zul je ook vaker tegen komen op deze blog.

Dat was even de update :) 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !