Opgemaakt #week 52 # December 2017


Dit is alweer het 1 na laatste artikel van dit jaar .



foto van Engelina Graepler.





Ik maakte een haarmasker op van Balea.
Erg fijn en verzorgend. Helaas had ik er maar eentje.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een shampoo op van Elvive. Deze heb ik nog op voorraad gelukkig. Al is die fles ook al weer half leeg inmiddels.

foto van Engelina Graepler.


Er ging ook weer eens een mini droogshampoo op van Batiste.Dit was mijn laatste mini, maar ik heb nog een paar grote versies.

foto van Engelina Graepler.

Een scrub sachet van het Kruidvat. Ik hou niet van koffie geur dus deze koop ik niet opnieuw.

foto van Engelina Graepler.

Enkele waxmelts van Intenscent en eentje van Waxxies.

foto van Engelina Graepler.

Verder maakte ik een mini geur kaarsje van Airwick op.


foto van Engelina Graepler.

Van Balea een chai latte maskertje welke limited edition is.

foto van Engelina Graepler.

En er ging een mini cocos douchegel op van Kruidvat.

foto van Engelina Graepler.

Balea komt weer vaak voor in dit artikel, ik maakte een mini mango conditioner op.

foto van Engelina Graepler.

Ook maakte ik nog een handzeep leeg van Balea.


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !