Review : Andrelon doucheschuim ochtendboost appelbloesem & cranberry

Andrelon bracht een lijn met douche schuim uit . De shampoos van dit merk vind ik meestal wel prima. Ik hoopte dat deze schuim meer dan prima zou zijn ! 



foto van Engelina Graepler.

De verpakking is simpel en duidelijk. Je weet meteen om welke geur het gaat. Wil je toch eventjes ruiken van  tevoren? Wrijf dan even over de test strip op de dop.
Ik koos voor de appelbloesem & cranberry geur.
Het is een heel fris zoete geur waar je inderdaad lekker mee kunt wakker worden. Toch doet de geur mij niet zo veel. Ik vind hem niet bijzonder genoeg voor 5,99 ! Ik heb hem dan ook met 50 % korting gekocht.
Het schuim is vol en dik en vanwege de spuit dop is het product makkelijk te doseren. Mijn huid voelt super zacht aan en mede daardoor is dit product ook geschikt als scheerschuim. Later las ik dat dit zelfs als tip op de achterkant van de bus geschreven staat.



foto van Engelina Graepler.

Conclusie :  Deze ochtend boost douche schuim van Andrelon is een prima product met een prima geur maar ik word er niet dol enthousiast van. Dan koop ik toch liever een foam van de HEMA voor 3,50 tenzij deze weer met 50 % korting te koop is .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !