Opgemaakt #week 49 # november 2017 Veel Balea !

Deze week heb ik nieuwe producten uitgeprobeerd en heb ook mini's & samples opgemaakt.

foto van Engelina Graepler.


Als eerste heb ik 2 producten van wat maakt je mooi opgemaakt. De peach showersmoothie scrub welke heerlijk fris zurig rook & de black head cleanser. Laatst genoemde was ik niet erg enthousiast over .

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.



Ik maakte een maskertje op uit de Balea advent kalender.

foto van Engelina Graepler.

Ook uit deze advent kalender maakte ik deze mini showergel op.


foto van Engelina Graepler.


Ik maakte ook weer wat wax melts op van  Intenscent. 

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een handzeep op van Balea, jullie merken het vast al wel, ik ben dol op dit merk.

foto van Engelina Graepler.

Er ging namelijk ook nog een haar masker op van dit fijne merk.

foto van Engelina Graepler.

En als laatste dit naar appeltaart ruikende maskertje van de nieuwste limited edition. Helaas reageerde mijn huid hier super slecht op. 

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !