Opgemaakt # week 47 # November 2017

Ook deze week zijn er een paar producten leeg gegaan.
Ik heb ook nog een haar masker opgemaakt, maar deze ligt niet thuis dus deze bespreek ik volgende week.

Ik maakte een geur kaars op met een white tea vanilla geur welke ik zeker opnieuw ga kopen als hij er nog is .
Heerlijke geur en blijft lang hangen.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte een haar maskertje met perzik geur op van Balea. Dit was ook fijn spul !


foto van Engelina Graepler.

En weer een douche foam van de HEMA.
Ik blijf er fan van, ondanks dat ze zo snel op gaan.
Momenteel heb ik de groene variant in de badkamer staan.


foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een handzeep leeg van de Action.
Deze had ik vorig jaar ook al een keer gekocht.

Prima zeep met een neutrale geur.

foto van Engelina Graepler.


En een micellair watertje van Simple.
Hij doet prima zijn werk maar ik vind dat je er aardig snel door heen gaat voor 5-, Dan koop ik liever die van Garnier en dit heb ik dan ook gedaan. De werking is wel gewoon goed.


foto van Engelina Graepler.

En er ging weer eens een reiniging gel op van Yves Rocher.
Ik ben zo'n fan dat ik er nog 3 van op voorraad heb.

foto van Engelina Graepler.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !