Opgemaakt # week 43 # oktober 2017


Ook deze week zijn er weer producten op gegaan.

foto van Engelina Graepler.



Ik baal ontzettend dat dit product van Rituals op is want deze is niet meer verkrijgbaar. Dit was overigens de enige lijn waar dus geen salicyl zuur in zit dus Rituals is vanaf nu een no-go voor mij.  Deze yogi foam was heerlijk en heb ik in het verleden ook veel gehad. 

foto van Engelina Graepler.


Ik maakte ook weer waxmelts op van Intencent.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook weer een verpakking van deze oog pads leeg.

foto van Engelina Graepler.


Een mini foam van HEMA.  Heerlijke geur en koop ik zeker opnieuw.

foto van Engelina Graepler.

Ook maakte ik een fijn thalasso maskertje op.

foto van Engelina Graepler.


Dit parfum raakte leeg net toen ik er achter kwam dat ik er helaas allergisch voor was, ik had hem al opnieuw gekocht, dus dit luchtje van Bruno Banani was zeker een aanrader.

foto van Engelina Graepler.


Deze conditioner van Balea rook goddelijk en als ik weer een keertje in Duitsland ben koop ik deze zeker opnieuw.

foto van Engelina Graepler.

Deze shampoo van Ziaja was een echte life safer en waar ik normaal binnen een paar weken door een fles heen ben deed ik er nu ruim een maand mee. Ook deze bestel ik opnieuw.

foto van Engelina Graepler.

En er ging nog een showerfoam van de HEMA op.
Dit keer een lekkere frisse geur.

foto van Engelina Graepler.

En geurkaarsen !

foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.

Een bathbomb van watmaaktjemooi.

foto van Engelina Graepler.

Een micelair water van Garnier.

foto van Engelina Graepler.

Haarmasker sachets, hele fijne.

foto van Engelina Graepler.

En als laatste nog een waxmelt.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !