Mijn mening - pull a pig - laffe actie.


Ik ben geen moraal- ridder.  Ik trek niet altijd mijn mond open. Vaak geef ik geen mening. Soms vel ik geen oordeel.
Maar nu eventjes wel......

Hoe vaak ben je in je leven niet gepest? Hoeveel domme grappen zijn er uit gehaald? Of misschien was je wel populair maar heb je anderen gepest zien worden.
Doet dat je dan niks? Heb je zo'n bekrompen hart dat je niet kunt leren het zelf beter te gaan doen? Sommige dingen zijn niet grappig, niet leuk en ook niet ''maar'' een stomme grap. Het boeit niet hoe oud je bent, wat je doet of zegt. Het heeft altijd effect op een ander.
Ik hoop dat je inziet hoe een domme fout je gemaakt hebt.
Hoe verdrietig je mensen maakt.. En dan niet alleen deze persoon in kwestie maar iedereen die dit ''spel'' speelt.
Want hoe sneu ben je als je dit soort dingen verzint.
Mensen kwetsen met voorbedachte rade met alle gevolgen van dien. Hoe meer fouten er gemaakt worden, des te meer mensen ze gaan herhalen. Ik vind het zonde.
Zonde van het vertrouwen en het geloof in liefde van de ene persoon, en zonde van de waarschijnlijk best oké reputatie die de ander had..  Maar je hebt het zelf gedaan & karma is een bitch.
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !