# Instafood 6

Ik heb deze rubriek eigenlijk al een tijdje niet meer geschreven dus het werd weer eens tijd voor een nieuwe # Instafood. Wat heb ik de afgelopen week gegeten en wat was lekker genoeg om op Instagram te plaatsen?

Ik heb in ieder geval wel weer meer in de keuken gestaan!
Ik maakte onder andere deze wortel tortilla's gevuld met zalm,veldsla en honing mosterd & met gebakken ei en veldsla.




Ik bakte ook verse broodjes met peperkaas en knoflook en wat kruiden. Ik bakte er meteen wat extra voor familie.



Na het boodschappen doen kocht ik een heerlijk broodje Duitse frikandel!


Ook lekker, gevulde eitjes met zalm en macadamia nootjes als een licht avond eten. 



En ik maakte een low sugar banana cake met rozijnen en pecannoten waarvan het recept al online staat. 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !