Review : Ziaja shampoo Argan & Tsubaki olie & Argan & tsubaki olie haarserum

Sinds ik er achter kwam dat ik allergisch ben voor salicyl zuur ben ik mijn haar met babyshampoo gaan wassen maar dit was niet echt geweldig voor mijn haar. Gelukkig kwam Ziaja al snel met een oplossing en stuurden ze mij een shampoo en een haar olie toe.







De shampoo ziet er olie achtig uit en is vochtinbrengend.


Normaal verzwaren dit soort shampoos mijn haren maar deze houdt mijn haar lekker luchtig. De hele dag door ruiken je haren ook nog eens heerlijk naar de zoete geur die nog subtiel in je haar blijft hangen. Mijn haar ziet er glanzend uit , voelt zacht aan en de shampoo irriteert mijn hoofdhuid niet. Ik ben er super blij mee en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.Voor 3,79 heb je een grote fles shampoo zonder parabenen en siliconen. 




De olie zit in een klein schattig flesje.
Als je deze olie gebruikt op vochtig haar zorgt hij er ook nog eens voor dat je haar sneller droogt. De olie is niet vet waardoor ik het in de punten en de lengtes in mijn haar smeer zonder dat mijn haar er lelijk van word.


Hier een voor en na foto van mijn haar.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

De olie hydrateert en mijn haar ziet er lekker gezond uit .
Ook pluist mijn haar minder en is het beter doorkambaar.
Ik heb geen klitten meer gehad sinds ik deze 2 producten gebruik. De olie kost 5,49 wat ik prima prijsje vind.
Ik ben helemaal om en als de producten op zijn ga ik ze zeker zelf kopen ! 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !