Review : Kruidvat Gezichtmasker Lemon Cake

Toen ik las dat het Kruidvat nieuwe maskertjes te koop heeft werd ik meteen enthousiast. Vooral omdat ik op het eerste gezicht geen ingrediĆ«nten kon vinden waar ik allergisch voor ben in dit lemon cake maskertje.
De verpakking is leuk en het masker is ook nog eens vriendelijk geprijsd, namelijk slechts 89 cent voor 2 sachets.  



foto van Engelina Graepler.

Het is een mousse masker en zo voelt het ook aan op je gezicht .Het masker is geel en ruikt erg lekker naar citroen cake.  Het is de bedoeling dat je het masker 10 tot 15 minuten laat intrekken en het dan weghaalt met een tissue of het in masseert. Je gezicht zou nadien zijde zacht aan moeten voelen. Ik besluit het weg te vegen en inderdaad,mijn gezicht voelt gehydrateerd aan.
Maar het masker heeft ook een koeling effect wat ik wat minder prettig vind, meer geschikt voor de warme dagen maar voor een ''normale'' dag wat minder.
Over het algemeen ben ik best tevreden over dit masker.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !