Review : Etos balancing mud mask


Ik kom eigenlijk nooit in de buurt van een Etos maar afgelopen week kwam ik er toevallig eentje tegen.

Ik besloot een maskertje mee te nemen en enkele merci handy producten.

Ik had al veel goeds gehoord en besloot het intensieve balancing mud mask mee te nemen voor 0,99 !
Etos zelf zegt het volgende over dit masker.

foto van Engelina Graepler.


Argan oil & acai berries extract Het Etos Balancing mud mask verwent je huid extra intensief door de toevoeging van arganolie. Acaï bessenextract zorgt voor een diepe reiniging en dankzij de antioxiderende werking wordt de natuurlijke balans van je huid hersteld.

foto van Engelina Graepler.

Ik heb veel make-up gedragen afgelopen week en vooral veel nieuwe producten getest en dit merkte ik meteen aan mijn huid. Een extra maskertje was dan ook niet overbodig.
Het maskertje stinkt een beetje zoals alle mod maskers dat doen en je ruikt de argan olie ver weg ook nog een beetje.
Het masker is gemakkelijk uit te smeren en in principe kun je er twee keer mee doen. Ik heb de sachet omdat het een modder masker is en dus uitdroogt in 1 x opgemaakt.
Ik laat het masker zitten tot het is opgedroogd en spoel het dan met lauw warm water er af. Mijn huid voelt gereinigd aan zonder trekkerig of rood te zijn. Ik vind dit een prima maskertje. 

Reacties

Leoniae zei…
Klinkt als een fijn masker :)! Goede review, ik denk dat ik hem zelf ook ga halen :)!
Xxxx, leoniae

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !