Review : Balea cremedusche - milch & honig


Deze melk en honing douche crème van Balea is een van de eerste lijnen van dit merk waar ik mee in aanmerking kwam. Ik gok dat dit al weer zo'n 3 jaar geleden is .

foto van Engelina Graepler.




Ik werd meteen verliefd op de geur en kocht de douche crèmes en de gezicht maskertjes met dezelfde geur.
Toch heb ik deze sindsdien niet meer opnieuw gekocht omdat ik alle limited editions leuker vond. Toch verlangde ik weer naar deze geur en dus nam ik een fles mee .

foto van Engelina Graepler.

De formule is zacht door de gepatenteerde aquacellsoft formule en is mild voor de huid. Ook is de crème ph-neutraal. De geur zelf ruikt een beetje naar de melk en honing lijn van the bodyshop maar dan iets milder en zachter. Het product schuimt ook prima en je huid geurt nog een tijdje na en je badkamer ook. Ik vind dit de perfecte douche crème op een gurige dag. Toch zal het een tijdje gaan duren voordat ik deze opnieuw kan aanschaffen omdat ik eerst andere heb om op te maken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !