Opgemaakt #week 37 #september 2017

Ook deze week maakte ik weer producten op. 

foto van Engelina Graepler.



Als eerste ging dit lemon cake maskertje op van het Kruidvat. Deze zou ik zeker opnieuw kopen als ik door mijn voorraadje maskers heen ben. ( of als ik de verleiding niet kan weerstaan)

foto van Engelina Graepler.

Van Dove ging weer deze conditioner leeg, een van mijn favorieten en deze heb je al wel vaker voorbij zien komen als je deze blog langer volgt.


foto van Engelina Graepler.

Er ging ook nog een verpakking duo strips op van Biore. Deze had ik gewonnen met een win actie en ik ben er zeer tevreden over. 


foto van Engelina Graepler.

Niks is fijner dan een lekker maskertje na een drukke dag.
Ik gebruikte dit etos maskertje. Deze ruikt en werkt prima.


foto van Engelina Graepler.

Er ging ook weer een fles handzeep doorheen.Deze bevatte maar 200 ml dus daar doe je minder lang mee als die van Balea die 500 ml bevatten. De geur is heerlijk, de werking is ook prima maar ze zijn wel prijziger ten opzichte van Balea die net zo prima werkt. Voor nu heb ik er nog eentje staan volgens mij maar dan is het voorlopig gedaan. Ze kosten overigens maar 1,49 hoor, maar ik doe er hooguit 2 weken mee.



foto van Engelina Graepler.

Ik was al een tijdje benieuwt naar het merk Yankee Candle en een tijdje geleden kocht ik dan eindelijk enkele tarts.
Deze heb ik inmiddels opgemaakt.


foto van Engelina Graepler.

Van Ebelin ging een verpakking wattenschijfjes op. Ik heb eigenlijk geen voorkeur en soms doe ik ze wel in deze artikelen en soms ook niet. Al moet ik wel bekennen dat ik deze het minst fijn vond.


foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een reiniging gel van Yves Rocher op. Deze heb ik nog niet opnieuw gekocht maar ben ik wel van plan te doen binnenkort want helaas zit ik zonder voor het eerst sinds een paar jaar! 


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook nog een restje Balea douchegel op die ik volgens mij al een jaar had staan,prima geur maar niks bijzonders.

foto van Engelina Graepler.

Ook van het fijne merk WatMaaktJeMooi ging weer een product op. Een fluffy bodybutter met de geur van pink soda, heel zoet en sugary.

foto van Engelina Graepler.

En een sample sachet van Garnier. Het was het honinggoud masker van lovingblends.

foto van Engelina Graepler.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !