NOTD : Essence- 15forever ''with love LE''

Toen ik laatst in Duitsland was zag ik een limited edition liggen van Essence met een ''love'' thema. Er was al een hoop geplunderd maar ik kon nog twee lakjes , twee lipsticks en een lipbalm bemachtigen.

foto van Engelina Graepler.



 Dit kleurtjes sprak me meteen aan want zo iets had ik nog niet. En dat is echt een wonder met mijn collectie haha. Deze lak dekt prima met een enkel laagje maar met twee laagjes is hij extra mooi.

foto van Engelina Graepler.


 De lak droogt snel en het kwastje is ook fijn.  Ik geloof dat ik 1,55 ofzo iets heb betaald hiervoor. Ik weet niet of hij ook in Nederland te koop gaat zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !