NOTD : Catrice - Mermayday mayday

Deze lak van Catrice belooft tot 7 dagen goed te blijven zitten zonder een topcoat.  Ik geloof er niet zo in maar het kleurtje vind ik prachtig en daar ging het mij om. Het kwastje is breed en rond waardoor je gemakkelijk je nagels lakt, de dekking is super en het laagje droogt ook nog eens snel. Ik liet de lak enkele dagen zitten om te kijken hoe lang hij hield. 4 dagen lang zat de lak perfect op mijn nagels, echter brak een nagel af waardoor de lak uiteraard ook chipte . Maar pas op de vijfde dag begon de lak te slijten aan de randen van mijn nagels maar dit was echter minimaal. 7 dagen zou hij dus inderdaad vol kunnen houden, want ik gebruikte ook geen basecoat.

foto van Engelina Graepler.



foto van Engelina Graepler.


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !