Nieuwe Essence producten # First impressions

Van de week liet ik jullie al twee nieuwe lip producten van Essence zien. Maar er zijn natuurlijk meer nieuwe producten. Ik kocht ook een mascara en de holographic highlighter.Verder kocht ik nog andere lip kleuren en daarvan laat ik swatches zien. ik laat ook swatches zien van andere artikelen die eerder online zijn gekomen, want dit artikel kwam iets later online dan de bedoeling was omdat meerderen een soort gelijk artikel op dezelfde dag hadden ingepland.

foto van Engelina Graepler.


Ik kocht 2 vibrant shock liquid en een metal shock.
De blauw grijze gebruik ik als eyeliner en dit blijft de gehele dag prima zitten. Op de lippen heb ik hem nog niet geprobeerd.  De metal shock vind ik echt prachtig !
En de vibrant shock in een mooie donkere rode kleur is de perfecte herfst kleur.Op mijn arm lijkt de pigmentatie gewoon prima maar op de lippen (en oogleden) spatten de kleuren er van af.

foto van Engelina Graepler.

Er was ook een holografische highlight stick te koop en zoals ik al dacht is hij niet echt holografisch. Hij geeft wel een mooie shine. Maar ik denk dat ik er iets te bleek voor ben om  het product tot zijn recht te laten komen.

foto van Engelina Graepler.


En dan een concealer. Deze groene heb ik al getest en is perfect om rode vlekjes mee weg te werken zonder meteen een groene waas achter te laten.

foto van Engelina Graepler.

De lipsticks vind ik persoonlijk iets te romig, de vorm is niet fijn om mijn lippen netje mee in te kleuren en ik vind de geur verschrikkelijk. De kleuren zijn echter wel prachtig.

foto van Engelina Graepler.

Dan zijn er nog 3 color changing lipsticks. Ik vind ze allemaal lekker ruiken, voelen verzorgend aan en als de balsem is verdwenen hou je een mooie stain over.
Op mijn arm zie je de kleuren niet zo, maar op de lippen zie je duidelijk kleur verschil.



Ik vind ze in ieder geval erg fijn !

foto van Engelina Graepler.


Het oogschaduw paletje ziet er super schattig uit en ik kan je vertellen dat het met de pigmentatie ook goed zit.
Er is overigens ook weinig fall out en dit is duidelijk een verbetering.


foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

Heb jij al nieuwe Essence producten geprobeerd?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !