Review: Garnier skinactive matcha+kaolin mask

Als ik bij de DM ben neem ik altijd een paar van deze Garnier maskertjes mee. Deze zijn een held in het redden van mijn huid.  Het masker is bedoeld voor de gecombineerde tot vette huid en ik heb eigenlijk grotendeels een droge huid. Toch vind ik dit maskertje heerlijk om te gebruiken. 

foto van Engelina Graepler.


Er zit 8 ml in dit masker en het is voor eenmalig gebruik.
Je moet het 10 minuten in laten trekken en dan weer afspoelen. Ik gebruik hier een gezichtsborstel van de Action voor, zodat het geen kliederboel word.
Je betaalt hier ongeveer 75 cent voor.
Op de verpakking staat dat je huid na eenmalig gebruik er 3 dagen lang stralend uit ziet en ik kan je vertellen dat dit waar is . Rood heden worden minder, je huid voelt zachter aan en mee eters verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Mijn huid lijkt ook echt te stralen. 

foto van Engelina Graepler.


Nu heb ik over het algemeen geen probleem huid maar de afgelopen twee weken was mijn huid droog en vlekkerig.
Na dit masker zijn deze zo goed als verdwenen.
Een wonder in een sachet.
 Mocht ik weer een keer in Duitsland zijn sla ik ze weer in!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !