Opgemaakt #week 35 # augustus 2017 - Weer een parfum!

Wat voelt het goed om dingen op te maken en nieuwe dingen te kunnen proberen. Maar soms zijn het ook items waarvan het jammer is omdat ze aan de prijs zijn.


foto van Engelina Graepler.



Als eerste ging mijn sensodyne tandpasta op.
Deze blijf ik opnieuw kopen want het is echt een life saver.


foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een verpakking wattenschijfjes leeg.. Eerder telde ik deze niet mee in een opgemaakt artikel maar ik bedacht me dat ik er wel heel veel gebruikte, dat moest stoppen en nu kan ik bijhouden hoeveel ik verbruik.


foto van Engelina Graepler.

Deze melt in de geur Jolan Musk is lekker musky zonder muf of oud te zijn. Heerlijk voor in de avond.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook deze manibomb op van Wat maakt je mooi.

Qua geur vond ik deze niet lekker maar de werking wel.

foto van Engelina Graepler.

Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik dol op Ziaja en maak ik regelmatig ook een handzeep op. Ik geloof dat dit alweer de vierde fles is. Momenteel heb ik een ander merk in gebruik maar deze was prima.


foto van Engelina Graepler.


Dit maskertje kocht ik een keer bij de Action en hij ruikt naar Alien van thierry mugler. Juist omdat hij zo geparfumeerd is vind mijn gezicht het niet heel erg fijn.
Voor een vettere huid zou dit masker wel ideaal zijn.


foto van Engelina Graepler.

Van 8x4 ging er een mini deodorant op. De geur was lekker maar met mijn astma moest ik er van hoesten.
Ik heb hem enkele keren gebruikt als luchtverfrisser in de badkamer als ik er zelf niet in hoefde te zijn en ik ben blij dat hij leeg is .





foto van Engelina Graepler.


Jullie weten al dat ik een haat-liefde verhouding heb met de mini's van Rituals maar deze en laatste flacon maakte het wel heel bont.  Na 1 x spuiten was hij leeg ! En ik gebruikte echt niet veel product.  Bummer ! Gelukkig heb ik nog een grote versie staan.

foto van Engelina Graepler.

 Er ging ook weer een verpakking oogpads op. Laatst dacht ik dit dat dit product mijn ogen irriteerde maar die bleek mijn oogcrème te zijn.


foto van Engelina Graepler.


Er ging ook nog een mini duo shampoo & conditioner leeg.
Deze vond ik niet fijn, het maakte mijn haar stroef.


foto van Engelina Graepler.


Van de body shop maakte ik deze mini op. De olijf geur was lekker fris.


foto van Engelina Graepler.

Rituals heeft fijne scrubs en dit was er eentje van.


foto van Engelina Graepler.

''womans best'' van Bruno Banani vond ik heerlijk en ik kreeg altijd complimentjes als ik hem droeg. Het is een lekkere zoete geur die niet al te zwaar is en ik ben er dol op. Ik baal er dan ook van dat hij leeg is . Het flesje bevatte 20 ml en ik heb er ongeveer 3 maanden mee gedaan. Ik koop niet meteen een nieuwe omdat ik nog andere geurtjes heb staan maar zou deze zeker aanraden !

foto van Engelina Graepler.

Laatst ontdekte ik dit haarmaskertje bij de Action en ik heb er inmiddels weer eentje opgemaakt.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook heel saai een verpakking scheermesjes op. Normaal noem ik deze niet maar deze zijn heel fijn voor je benen omdat ze een beetje meebewegen.


foto van Engelina Graepler.

En ik maakte een haarmasker van Balea op die ik niet opnieuw heb gekocht. Ik vond de substantie meer conditioner achtig en hij deed niet echt wat voor mijn haren. Hij rook wel heel erg lekker.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !