Opgemaakt #week 32 # Augustus 2017 Meer dan 20 in 1 week ;o


Joehoee ben ik weer met mijn rommel artikel ;)

Natuurlijk is er deze week ook weer een hoop trash om te laten zien. Wat maak ik veel op zeg! En dit week zijn het ook wat minder standaard dingen.

foto van Engelina Graepler.

Mijn haarmasker met kauwgom geur ging op van Elvive !
7 euro voor een pot die ik snel op heb , heb ik er niet voor over maar in een aanbieding zal ik hem zeker opnieuw kopen.


foto van Engelina Graepler.

De cherry variant van Batiste vind ik erg fijn en er ging dan ook weer een mini op.

foto van Engelina Graepler.

Deze showerfoam van Kruidvat was heerlijk, een echte budget aanrader.

foto van Engelina Graepler.

En er ging een shampoo op van Dove ! 


foto van Engelina Graepler.


Er ging weer een mini Rituals showerfoam op. Ik heb er hierna volgens mij nog eentje en dan is het helaas gedaan met de mini's. Ik vind ze te duur om los te kopen.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook dit poeder van Catrice ''bijna'' op.
Er zit nog wat poeder in maar ik vind het verschrikkelijk om op deze manier te gebruiken en steeds zit mijn shirt onder. Ik heb nog 2 back ups dus ajuu tegen deze.


foto van Engelina Graepler.

Ik ben al jaren fan van dit gel maskertje van Yves Rocher. Ik gok dat ik ze al ruim 7 jaar gebruik en heb al tig tubetjes versleten. Vooral in de zomer vind ik ze zijn al zijn ze ook lekker hydraterend in de winter. Deze zal ik in de toekomst zeker opnieuw kopen. 

foto van Engelina Graepler.


Deze mini handcreams van Douglas zijn super handig voor in je handtas en dit is dan ook al volgens mij de derde die op raakte. Ik heb er nu nog twee in gebruik en als deze op zijn zal ik ze zeker opnieuw aanschaffen. 

foto van Engelina Graepler.



Deze lijn van Dove is echt mijn holy grail sinds dag 1 en eens in de zoveel tijd koop ik een voorraadje als ze in de aanbieding zijn. Afgelopen week waren ze te koop met maar liefst  60% korting. Aangezien deze conditioner net op ging in die week kocht ik weer een nieuwe, heerlijk.

foto van Engelina Graepler.


De haarverf van de Action probeerde ik uit en daarom ging er ook een verpakking leeg natuurlijk. Ik ben er erg tevreden mee omdat deze wash out mij precies de kleur geeft die ik wilde.

foto van Engelina Graepler.

Natuurlijk gebruikte ik ook weer een aantal waxmelts.

foto van Engelina Graepler.

En maakte ik een face mist / setting spray op. Deze vond ik erg fijn en hoop dat ik er nog eentje kan bemachtigen want heb geen idee waar hij te koop is. Voor nu gelukkig nog 1 back up.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte de mini Dao deo op van Rituals. Deze beschermde mij prima en rook lekker fris. Hier zou ik best een full size van willen als hij niet zo prijzig was.

foto van Engelina Graepler.

En ik maakte weer een maskertje op.
Deze was prima maar niet fantastisch.


foto van Engelina Graepler.

Sinds ik micellair water gebruik van Garnier vind ik dat de rest tegen valt.  Beetje jammer van zo goedkoop vind ik hem niet in vergelijking met Balea en de Action.
Gelukkig zijn er regelmatig aanbiedingen waardoor ik weer een roze fles in mijn bezit heb.Al was de groene ook prima.

foto van Engelina Graepler.

Een verpakking wattenschijfjes.

foto van Engelina Graepler.

En ik maakte twee verpakkingen van deze poriën strips op.

foto van Engelina Graepler.

Deze mini mascara van Yves Rocher vind ik altijd handig voor onderweg, ik heb al weer een nieuwe in gebruik. Ze zijn goedkoop en gaan ook gerust een aantal maanden mee.

foto van Engelina Graepler.

En als laatste een mini Dove Deo waarvan ik niet eens door had dat hij al een tijdje leeg was.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !