Insta-food #1


In deze nieuwe rubriek plaats ik foto's met korte uitleg over het eten dat ik op Instagram heb gepost.


Linksboven zie je het ontbijtje van Dinsdag morgen.
Een volkoren cracker met pompoen hummus en wat fruit.
Een goed begin van de dag.

Er naast zie je een borrelbrood gevuld met bacon,pesto en kaas. Dit maakte ik als avond eten voor 3 personen.

Er onder zie je een frisse salade welke ik ook maakte voor 3 personen. Er zit appel,komkommer,veldsla,tomaat en pesto in.



Ik rolde gehaktstaven in hartig taartdeeg welke ik bestreek met ei. Dit gehaktbrood was genoeg voor 4 personen.



Vorige week maakte ik deze pan soep met verschillende soepgroenten,pompoen blokjes,rundvlees en gehaktballetjes.


En dit was het avond eten op zondag voor mij alleen.  Een lekker bordje pasta met spinazie en zalm met een gebakken eitje er door heen.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !