De weg van Lenthe # page 28

Wat een prachtige meid, dacht Ethan bij zichzelf.  Hij liep naar buiten om een peuk te roken en liet Anna liggen. Hij was niet zo’n jongen die meteen meisjes besprong, Hij was sowieso niet zo als alle andere 18 jarigen. Anneke kwam naast hem zitten.  Ze was net 17 geworden en al bevallen van haar eerste kindje Lucas.  Erik haar vriendje werkte veel en ging hier ook naar de universiteit. Ze woonde nog thuis terwijl Erik hier in het studentenhuis woonde.  Hij merkte dat ze eenzaam was en af en toe kwam Anneke naar hem toe om haar ei kwijt te kunnen.  ‘’hoe is het met Lucas’’ vroeg Ethan haar.  ‘’goed’’ hij groeit als kool . Hij huilt alleen ontzettend veel en het is best lastig omdat het ouderschap vooral op mij aan komt.
Erik is altijd bezig met zijn experimenten. Ik weet dat hij druk is met zijn Wetenschappen maar hij lijkt ons wel eens te vergeten. Daarom ben ik vannacht hier geweest, om bij hem te kunnen zijn maar ik kon hem niet eens vinden. Vrienden zeiden dat hij het lokaal niet is uit geweest.  Toen ik zag dat er hier een party gaande was heb ik Lucas maar weer meegenomen naar het huis van mijn ouders.  Dat spijt me , zei Ethan oprecht betreurt.
Hij had medelijden met haar, Erik had haar grootse dingen beloofd toen ze zwanger bleek te zijn maar in plaats daarvan leeft hij het studenten leven terwijl Anneke het moet doen met een supermarktbaantje terwijl ze zo ontzettend slim is .  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !