De weg van Lenthe # page 27

Rens vermaakt zich namelijk kostelijk met Tom.  Noël stond verbaasd toe te kijken en je kon duidelijk zien dat hij er geen snars meer van snapte. Hij zag Liv en liep naar haar toe. ‘’succes’’ zei Demi en ze pakte Jenny’s  hand vast en ze liepen naar een andere ruimte .
Kun je me misschien uit leggen wat er aan de hand was?
Rens was een oude scharrel, we hebben een keer gezzoend en het leek er op dat dit vanavond weer zou gebeuren. Jij was buiten beeld dus waarom niet. Maar zodra hij me begon te kussen werd hij misselijk en ging snel douchen omdat hij zichzelf onder had gekotst.
Ik begreep van een vriend van hem die voor jou binnen kwam dat hij kapot was omdat zijn vriend hem had gedumpt en daarom te veel had gedronken.  Hij kwam onder de douche vandaan en vertelde dat hij inderdaad niet op meiden viel. Ik vroeg hem zijn kleren aan te trekken en toen kwam jij binnen. Beledigd en gekwetst maar blij dat jij verder wilde gaan met mij dacht ik er geen seconde over na om jou te kussen.
Vervolgens kwam Rens dus , nog steeds naakt naar buiten omdat hij op zijn beurt weer beledigd was dat ik hem zo snel uit mijn hoofd kon zetten en ging hij dus lekker zielig doen bij jou.. Als ik echt verder was gegaan met hem vanavond, had ik jou niet eens binnen  gelaten.
Ja het spijt me,  excuses, mag ik er langs vroeg Emma . Ze kreeg een vuile blik van Liv  maar Noël ging aan de kant voor haar.
Emma voelde zich een beetje duizelig en ging ergens op een bed zitten. Een jongen met warrig donker haar kwam binnen en ze wilde meteen weer op staan toen ze er achter kwam dat het zijn bed was.
‘’ Ik ben Ethan’’ zei de jongen.  En blijf maar zitten.
Vind je het erg als ik een muziekje op zet? Nee hoor , antwoordde Emma,  het blijft jou kamer natuurlijk.  Hij zette een band op waardoor je je in een rokerig café waande, als je je ogen dicht deed.
Wil je dansen Emma? Ach,waarom ook niet .  Ethan pakte haar hand vast en begon langzaam op de muziek te bewegen. De gitaar solo was lang maar  traag.  Onder invloed van de alcohol werd ze rustig en loom .  Hij trok haar dichter naar zich toe en rook de mengeling van
Pioen rozen vanille en karamel in haar blonde haren. Hij droeg geen geurtje maar ze begroef haar gezicht in zijn haren om zijn geur op te snuiven. Het leek als een herinnering die nooit heeft plaats gevonden.
Alsof de hele wereld was veranderd in de afgelopen 24 minuten.
Het voelde zo vertrouwd om met hem te dansen in een schimmige studentenkamer met een vreemde jongen terwijl haar ex Noël beneden met Liv aan het ruziën was.  Ze had tijden lang gehoopt dat Noël  en zij weer bij elkaar zouden komen maar hij zag haar niet meer op die manier. Liv daarentegen was luid, draafde altijd door en wilde koste wat kost altijd haar zin. En die kreeg ze dan ook.  Emma besloot hem uit haar hoofd te zetten en te dansen tot ze er bij neer viel.  Alleen duurde dat niet lang want ze was zo ontzettend moe….
Toen ze wakker werd lag ze in het bed van Ethan.  Alleen Ethan was er niet.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !