5 x dingen waar ik niet zonder kan.


Ik ben dol op beauty, maar ook op boeken en bepaald eten en drinken. Vandaag 5 dingen waar ik niet zonder kan , of ja eigenlijk niet zonder wil.  




1 -  Ik ben een lip product meisje en ik kan dan ook echt niet zonder een goede lipbalsem. Het liefst eentje met een smaakje en een tintje.

foto van Engelina Graepler.



2-  Ik ben gek op energydrink maar met diabetes en een allergie voor veel zoetstoffen is dat zo gemakkelijk niet.

foto van Engelina Graepler.


3- wenkbrauw potlood ! Ik heb super blonde wenkbrauwen en teken ze daarom graag bij. Al verf ik ze ook wel eens.

foto van Engelina Graepler.

4- ketchup chips van Lays ! Elke twee weken haal ik wel een zak want ik ben er gek op.

Afbeeldingsresultaat voor lays ketchup chips


5-  Het parfum van playboy in de geur ''play it rock''.
Helaas is deze uit het vaste assortiment maar soms vind ik ze nog in op=op shops.  

foto van Engelina Graepler.


Waar kun jij echt niet zonder?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !