Shoplog Aaltendagen #week 1

Bij ons in het dorp hebben wij de ''Aaltendagen''. Dat zijn 4 donderdagen die in het teken staan van marktkramen,muziek en voor de jeugd spelletjes en een rommelmarkt. Ook kun je mazzel tassen kopen bij de plaatselijke drogist voor 7,50 en daar kan dan van alles in zitten. Vandaag laat ik jullie mijn geshopte spulletjes zien.
Ik kocht trouwens ook nog een boek die niet op de foto staat.


De tassen zijn dit jaar een groot succes dus ik kocht er 3 en de inhoud is erg fijn!  Je vind pupa nagellak en mascara , kneipp douche producten,lipstick,en andere leuke hebbedingetjes.


foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

Ook kocht ik een gave pet. 

foto van Engelina Graepler.

Een mooie hanger,waarvan de verkopers zich inzetten voor een mooi doel.

foto van Engelina Graepler.

En een armbandje van Ella L ! 

foto van Engelina Graepler.

En als laatste deze lipbalsem stick die gemaakt is va aloë vera gel. Ik ben heel erg benieuwt naar dit product omdat mij vertelt is dat dit ook de jeuk van muggenbulten verlicht.

foto van Engelina Graepler.

Ik ben in ieder geval goed  geslaagd en ga lekker genieten van mijn nieuwe aankopen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !