Review : Kruidvat hand & nail serum


Toen ik hoorde dat Kruidvat ook een hand & nail serum uitbracht was  ik meteen enthousiast. De Etos zit namelijk niet om de hoek en het Kruidvat wel. Voor 2,99 ging het serum mee naar huis en ik probeerde hem meteen uit.




foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Het serum zit in een hygiënische pompverpakking met 30 ml aan inhoud . Het serum belooft snel in te trekken en niet vettig aan te voelen. Doet hij dat ook? Nee absoluut niet. Ik gebruikte slechts de hoeveelheid op de foto en mijn handen voelden heel vettig en siliconen-achtig aan. Daarbij stinkt het spul ook nog eens haar hand gel wat ik ook niet prettig vind.Ik zal het product de komende weken nog gaan gebruiken maar ik heb niet echt het idee dat hij verzorgend werkt voor mijn handen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !