Review :Greendland strawberry lipbalm

Vorige maand zat er een bodylotion van dit merk in de Beautybox in plaats van een bodymist. Ik kende het merk nog niet en de lotion zit ook nog in de verpakking. Als verrassing kreeg ik een lipbalm toegestuurd als goedmakertje. In lipbalms ben ik altijd geïnteresseerd dus besloot ik hem meteen te reviewen.

foto van Engelina Graepler.



Deze lipbalm met 98% natuurlijke ingrediënten bevat geen paraffine , parabenen of minerale oliën.
Er zit wel cacao boter in , jojoba oil, sheabutter en bijenwas.  ( helaas geen vegan voor de geïnteresseerden onder ons ).
Hier onder zie je de complete lijst met ingrediënten. 



Er staat ook bij dat het geschikt is voor vegetariërs maar ik weet niet of die klopt door de bijenwas.  Echter ben ik geen vegetariër of vegan dus voor mij is het geen probleem.
Er zitten overigens ook geen parabenen of kleurstoffen in en hij is ook vrij van microplastic.
Dat hij vrij is van kleurstoffen valt meteen te zien en ik vind dit helemaal niet erg. Ik heb best een lastige huid af en toe dus hoe minder troep hoe beter.


foto van Engelina Graepler.

Toen ik de balsem aanbracht die lichtjes naar aardbeitjes ruikt dacht ik hey dat gaat een beetje stroef maar nadat hij iets ''smelt'' op mijn lippen voelt hij heel zacht aan.
Hij is niet zo vettig als ik van een balm gewend ben en hij geeft ook geen enorme glans maar ik merk wel dat hij erg voedend is.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !