Review :Balea dusche & shampoo

Toen ik laatst bij de DM was zag ik deze super schattige douschegel/shampoo liggen voor meiden.  Ik ben een sucker voor verpakkingen en deze die ruikt naar ''dansende droomwolken'' ging zonder te ruiken meteen mee het mandje in.

foto van Engelina Graepler.


Maar waar ruikt deze uber-goedkope want slechts 55 cent kostende douche duo naar?  Mijn eerste gedachte was aardbeien kauwgom,maar dat was het niet, na lang nadenken en extra veel ruiken ben ik tot de conclusie gekomen dat deze douchegel ruikt naar aardbei Fruitella snoepjes of de aardbei lange jan.

foto van Engelina Graepler.

Je droom inderdaad weg bij de heerlijk zoete geur die net niet te zoet is en omdat het een crème is word je huid en haar ook nog eens extra gehydrateerd.
Extra pluspunt - Dit product is vegan ! 

foto van Engelina Graepler.

Nu ben ik geen vegan maar vind het altijd wel tof als de producten die ik gebruik dat wel zijn.
Ik ben in ieder geval weer helemaal tevreden met dit product van Balea en ben blij dat ik er 2 meegenomen heb want volgens mij is dit een limited edition.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !