Mini minialisme update - 7-14 juli

Zolang er iets valt up te daten maak ik er een wekelijks artikel van die op de vrijdag of zaterdag zal verschijnen. (vandaag op zondag vanwege de zwarte cross) 


Lipproducten

foto van Engelina Graepler.

+ 4 glossjes die ik wilde testen voor de blog.
-32 producten die ik ga ruilen of verkopen.


Douchegels.

Ik heb alweer een douchegel opgemaakt ! Ik ben bezig met half lege flessen op te maken om meer ruimte te creĆ«ren en dit was de laatste half lege.  Ik vind hem erg lekker ruiken maar hij is helaas niet meer te koop. Volgens mij heb ik er nog wel ergens een fles van staan.
De teller staat nu op 9  van de 10 stuks opgemaakt voor november en ik denk dat ik dat doel wel zal behalen ;)

Ik heb er trouwens wel 1 bij gekocht want limited edition en aangezien ik mijn doel toch ruimschoots ga behalen heb ik mijn verbod opgeheven.

-9
+1 

United wardrobe 

Ik heb twee items verkocht maar er slechts 2-, aan verdiend. Verder verkocht ik nog 2 kleding stukken via FB waar ik samen nog 7-, voor kreeg. 




Nieuwe aankopen : 8,84 totaal.  

1 deo ( was nodig)
4 glossjes ( niet nodig
1 dagcrĆØme ( was nodig )


Ook heb ik weer een hele hoop opgemaakt deze week.

foto van Engelina Graepler.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !