Unboxing : BluxBox Juni 2017

Voor 3 maanden lang heb ik de blux box besteld. Deze maand is de laatste maand. Voor nu heb ik alle boxen ook stopgezet omdat ik veel dubbele dingen ontving.
Ik was super benieuwt wat er deze maand in de box zit.
Na 2 x de postbode  ''gemist'' te hebben mocht ik eindelijk mijn box in ontvangst nemen.


 foto van Engelina Graepler.





foto van Engelina Graepler.

De juni box heeft een zomers thema.
We kunnen dus zomerse items verwachten.


Beauty papier blotting paper waarde:  9,10.
Dit product zou je moeten matteren zonder je make-up weg te vegen.

foto van Engelina Graepler.

I love... mango & papaya douchegel mini waarde: 2,99
Ik vind het een beetje gemakkelijk om er zo'n mini in te stoppen van een merk dat best wel mainstream is doe er dan een full size in !  Lekker is hij wel. 


foto van Engelina Graepler.



Merci handy hello shine facemist waarde : 4,79Het meest blij ben ik met deze face mist.  Hij ruikt heerlijk en is erg verfrissend. 


foto van Engelina Graepler.


Naobay moisturizing peeling Waarde : 15,99Ik ben niet zo'n van fan peelings maar aangezien deze op natuurlijke basis is ben ik meteen enthousiast.


foto van Engelina Graepler.


So susan haute light waarde : 17,70
Vast een zeker een prima product en ik zal hem ook zeker wel uitproberen maar ik ben de primer/concealer producten in boxen wel een beetje zat. 


foto van Engelina Graepler.

Extraatjes :  loving blends haarmasker mini-  grappig ! Ik had net de hele lijn aangeschaft. En een zonnebrand sample , die komt zeker van pas. 

foto van Engelina Graepler.

Ik vind de box een beetje saai maar alle producten zijn wel bruikbaar. De face mist is het hoogte punt. De douchegel is ook heerlijk, maar het is niet iets waarvan ik denk wow ! dat wil ik in een box zien. De blotting papers zijn erg handig en de samples zijn tof.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !