Review : Ziaja ( focus on skin ) Showergel,bodyscrub & bodylotion spray

Het voor mij tot kort onbekende merk Ziaja  bestaat al bijna 27 jaar.  Het is een pools familie bedrijf.  Hoewel het bedrijf al super lang bestaat verkoopt het merk pas sinds november 2013 haar producten in Nederland. Het bedrijf is inmiddels zo gegroeid dat ze haar producten aanbied in meer dan 26 landen. De producten worden niet getest op dieren maar in eigen laboratoria en slechts 69 producten van de 1000 zijn niet veganistisch. Er word dan bijenwas of keratine verkregen uit zijde of schapenwol gebruikt. De geitenmelk lijn bevat echter geen melk.


foto van BeautyxSpace.


Een tijdje terug bestelde ik een bluxbox en daar zaten twee mini producten in van dit mooie merk. Ik was meteen hooked en plaatste meteen een paar bestellingen.
Zo heb ik onder andere de haar maskers getest, een fijne handcrème en ben ik dol op de bronzing face cream.
Toen Ziaja dan ook samen wilde werken werd ik dan ook meteen dol enthousiast en koos ik drie producten uit om te testen .

foto van Engelina Graepler.


Als eerste koos ik de sinaasappel douchegel.
Deze is verrijkt met sinaasappel schil extract en hydrateert  en beschermt de huid tegen uitdroging.
Met dit warme weer waardoor mijn gevoelige huid extra droog is onderwierp ik deze douchegel meteen aan de test.


foto van Engelina Graepler.


Ik vind de geur echt heerlijk en de crème -achtige substantie zorgt ervoor dat mijn huid gehydrateerd word. De geur ruik je nog een paar uur terug op je huid .





Als twee koos ik de cupuacu body scrub.
Het is de bedoeling dat deze scrub de doorbloeding verbeterd zodat er meer zuurstof in de huid komt.
Hij verwijderd bovendien de dode huid cellen van de opperhuid. Deze scrub laat een subtiele geur achter.


foto van Engelina Graepler.


De geur is erg herkenbaar maar ik kan het niet zo goed plaatsen. Hij ruikt naar noten maar ook naar zoetigheid.
De scrub is grof en bevat kristalsuiker. Ik gebruikte deze op mijn benen en voeten en daar vind ik hem erg geschikt voor. Hij laat een licht olie laagje achter en mijn benen zijn daardoor lekker zacht.





En als derde product ging ik voor de komkommer&munt bodylotion, om het douche ritueel af te maken.
Het is een lotion met een spray pompje, dit vind ik handig.
Deze lotion maakt de huid minder ruw en bevat lactobion zuur. 


foto van Engelina Graepler.

Dit zuur intensiveert de aanmaak van nieuwe huidcellen. Het is een lichte lotion met een spray dop die goed werkt en de geur is erg natuurlijk. Ik heb deze spray nu een aantal keer gebruikt en ik merk zelfs verbetering bij mijn lichte eczeem plekjes op handen en ellebogen. Daarbij werkt de combi komkommer & munt ook heerlijk verkoelend.


Ik ben erg enthousiast over Ziaja.  Ik ben onder andere ook fan van de nieuwe zomer editie lijn & de cashmere lijn.  De haar maskers zijn ook zeker een aanrader en ik gebruik de cacao lipbalsem dan ook bijna iedere dag.
Mocht je nog twijfelen om te bestellen bij  Ziaja ? Gewoon doen ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !