Review : Dove Derma spa cashmere comfort handcrème

Mijn handen voelen snel droog aan en ik heb ook last van droge ellebogen. Ik smeer me altijd in het rondte maar buiten de Rituals handcreme die aan de prijzige kant is heb ik nog geen betere gevonden.  Toen ik deze handcrème van Dove tegen kwam voor ongeveer 4 euro wilde ik hem graag testen.  Dat scheelt namelijk zo'n 5 euro tegenover die van Rituals.

foto van Engelina Graepler.


Deze Dove cashmere comfort handcrème is speciaal ontworpen voor de zeer droge huid. De verzorgende oliën zouden snel en diep tot de hoornlaag in je huid moeten intrekken en met de gepatenteerde cell moisturisers zouden je handen snel weer lekker zacht aan moeten voelen. Ik zie dat er veel vette soorten alcohol in zitten,glycerine maar ook parfum. Er is ook citroen schil aan toegevoegd en mais zetmeel. Hexyl cinnamal is een geurstof dat voorkomt in de etherische olie van veel planten.  



foto van Engelina Graepler.


De crème heeft een dikke textuur en de geur is als dat van een luxe parfum. Ik ben er helemaal verslingerd aan en wil mezelf er van top tot teen mee insmeren. Maar laten we maar eerst eens beginnen met de handen. Het is een soort van balm , trekt snel in en laat geen witte waas achter.  De crème legt een laagje over je handen heen zonder vet aan te voelen, heel apart. 


Mijn handen voelen lekker zacht aan en geuren ook nog eens een tijdje na het heerlijke parfum dat is toegevoegd.
Deze handcrème van Dove doet zeker niet onder voor die van Rituals. En het prijsje is ook een stuk liever.

Top spul !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !