Review : Balea handschaum raspberry party

Het is momenteel een rage  om normale producten in schuim varianten uit te brengen en Balea heeft daar handig op ingespeeld en bracht 2 soorten handschuim uit, een handcrème dus. 

foto van Engelina Graepler.

De schuim zit in een leuke kleine pompverpakking met opvallende print en is vegan ! 
De schuim is gemakkelijk te doseren en een mierzoete frambozen geur komt me tegemoet.
1 klein pompje is al genoeg.


foto van Engelina Graepler.

De formule is erg luchtig en smelt vrijwel meteen samen met je huid en trekt snel in. Het voelt niet vettig of plakkerig aan maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn handen niet lekker zacht aanvoelen na gebruik, het is meer een leuk hebbedingetje.

foto van Engelina Graepler.



 Nu heb ik ook wel droge handen maar niet zo droog dat ik geen verschil zou merken.
Wel ruiken je handen een lange tijd lekker naar framboosjes.
Het is dus een leuk item die ik ook zeker ga gebruiken op de warme zomerdagen maar als mijn handen wat meer verzorging nodig hebben grijp ik liever naar een handcrème.
Dit flesje kost overigens 1,45 en is er ook in een amandel versie die ik ook zeker nog ga testen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !