Opgemaakt # week 24 # Juni 2017



De week is alweer bijna om dus ik heb weer een opgemaakt artikel voor jullie. Uiteraard is er deze week ook weer wat opgeraakt. 





Als eerste ging de colorista kleuring in de kleur ''dirty pink'' op. Ongeveer 1 keer per week moet ik mijn kleur echt bijwerken want anders word het blauw bij mij. Ik heb nog 1 roze  verpakking staan en dan moet ik helaas op iets anders overstappen want ik vind ze iets te duur voor een weekje plezier. ( deze kocht ik in een bulk aanbieding) .

foto van Engelina Graepler.



Dit Thalasso maskertje vind ik erg prettig. Mocht ik weer een keer bij de DM zijn zal ik deze zeker opnieuw kopen.

foto van Engelina Graepler.

Hetzelfde geld voor dit micellair  watertje van Balea.
Deze kostte 1,95 en werkt bijna net zo goed als die van Garnier.

foto van Engelina Graepler.

En de mini fruttini in de geur mango ging op.

foto van Engelina Graepler.


Ik ben gek op de haarkur van Elkos en er ging ook daar van weer een tube leeg .


foto van Engelina Graepler.

De shampoo met kokosmelk vond ik ook prettig, ik heb er zelfs een full size van gekocht nadat deze op ging .

foto van Engelina Graepler.


Deze mini showergel van Bruno Banani kreeg ik bij een luchtje dat ik kocht maar ik moet eerlijk bekennen dat de geur niet helemaal mijn ding is. De gel heb ik dan ook in 1 keer opgemaakt.

foto van Engelina Graepler.

En van Ziaja ging er een pot haarmasker op . Deze was met olijven en hij rook lekker fris. Ik gebruik bijna elke dag een haarmasker en ik ben echt niet zuinig maar deze pot ging zeker 3 weken mee ! De prijs was ook nog eens tof slechts 2,99.  Gelukkig heb ik nog twee andere potten staan. Disclaimer:  Deze pot heb ik zelf besteld en betaald voordat ik benaderd werd door een samen werking. Mijn enthousiasme is oprecht.

foto van Engelina Graepler.

Deze handcream van Essence kocht ik in de winter maar ik vind hem echt niet lekker ruiken. Hij ruikt niet naar honing maar nogal chemisch. De werking was wel erg prettig dus gebruikte ik hem op mijn voeten zodat de geur niet zo heftig mijn neus in dampte.

foto van Engelina Graepler.


Deze handzeep van Balea is zuinig in gebruik en ruikt heerlijk. Ik heb er zo'n 6 weken mee gedaan en dat is voor mij echt heel erg lang.

foto van Engelina Graepler.

En als laatste maakte ik deze showerfoam op van Kruidvat.
Ik vind hem heerlijk in de winter maar begon hem nu een beetje zat te raken. Volgende winter zou ik hem zeker opnieuw aanschaffen. Voor nu gebruik ik  de limited edition bodymist in dezelfde geur.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !