NOTD : Essence LE Chupa Chups : I want candy - ''I want cola ''

I want candy ,die zin doet mij denken aan het befaamde liedje dat Aaron Carter ook ooit zong, maar Essence heeft deze phrase gebruikt als naam van een LE samenwerking met Chupa Chups. De lijn bestaat onder andere uit een bodysplash, vier lakjes , een lippalette en oogschaduwpalette .


foto van Engelina Graepler.

 Nu moet ik toegeven dat de collectie een hoog kleuter gehalte heeft dus heb ik alleen de splash en drie lakjes mee genomen. Vandaag laat ik ''I want cola'' zien.
De lakt dekt met een enkel laagje, droogt snel en je nagels ruiken snoeperig naar cola. Ik heb ook nog twee andere lakjes meegenomen, de topper heb ik laten liggen.
Ik vind het schattige leuke lakjes voor een klein prijsje namelijk 1,45 per potje met geurende nagellak.

Wanneer en of de collectie naar Nederland komt weet ik helaas niet. In Duitsland zijn ze nog volop verkrijgbaar.

Reacties

TypischKim zei…
Wat een gaaf kleurtje!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !