Mini minimalisme challenge update - Juni

Sinds begin juni heb ik mezelf een challenge gegeven. Vandaag laat ik weten wat de progress is. Het doel is om alle doelen voor 15 november te halen.

foto van Engelina Graepler.




Doel 1 :   De komende maanden minsten 5 full size douchegels op maken en 2 mini producten. Ik geef me zelf in die maanden ook een douchegel koop verbod. Ontvangen mag wel.

Ik heb er deze maand al 4 op gemaakt ! Helaas ben ik jammerlijk gefaald toen ik naar de DM ging en nam ook weer 5 nieuwe douchegels mee.  

Doel 2 : 1 lipbalsem opmaken. En mijn lipsticks uit zoeken en minimaal 5 stuks weg doen of verkopen.

Ik heb een heel tasje uitgezocht en ik ga zo'n 40 lipsticks verkopen of weggeven.  

Doel 3 : Geen parfum kopen ( ontvangen mag wel) en er minstens 1 opmaken voor 15 november.

Ja oeps ! Er was een favoriet luchtje in de aanbieding met 70% korting..   Wel heb ik een parfum sample opgemaakt en  raakt een ander flesje ook al aardig leeg, zo ontzettend veel parfum heb ik ook niet, en ik had er eentje verkocht.

Doel 4 : Oogschaduw paletten uitzoeken en weg doen wat ik al een half jaar niet heb aangeraakt.

Ik heb 2 palettes uitgezocht die ik weg ga geven.

Doel 5 :  Zoveel mogelijk nieuwe spullen verkopen of weggeven en er minimaal 50 euro aan verdienen voor 15 november.

Ik heb een tas vol met spullen uitgezocht om weg te geven maar ik heb ook wat spulletjes verkocht !

Tot nu toe staat de teller op 23 euro ongeveer. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet precies heb bijgehouden in het begin. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !