TJOX unboxing : Andrélon Repair & Shine


Met 5,00 korting bestelde ik een goedgevulde box bij tjox.nl 


foto van Engelina Graepler.


Maar wat is Tjox nu eigenlijk? Het is een nieuwe webshop die jou boxen aanbied met jou favoriete merken maar dan met een hoop korting. Zo kun je kiezen voor een multi pakket met robijn of zwitsal producten, maar zijn er ook pakketten met voedsel en andere dingen.

foto van Engelina Graepler.

  Ook Nivea en Andrélon vind je terug op deze site. Wat ook super is , je hoeft geen verzendkosten te betalen en het word ook nog eens snel thuis bezorgd. Binnen 2 dagen had ik mijn doos al binnen.  

De inhoud :

2 x Andrélon  shampoo Repair & Shine 

foto van Engelina Graepler.

1 x  Andrélon conditioner Repair & Shine 

foto van Engelina Graepler.

1 x 
 Andrélon intensief masker Repair & Shine 

foto van Engelina Graepler.

1 x 
 Andrélon  herstellende crème Repair & Shine 

foto van Engelina Graepler.


Normaal betaal je hiervoor al een goede prijs namelijk 14,95 , ik had het geluk dat ik ook nog eens 5,00 korting kreeg vanwege een tijdelijke kortingsactie.
Deze box dienst is zeker aan te raden, er zit voor iedereen wel wat tussen en er is zelfs een mannen box.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !