Review : Wat Maakt Je Mooi : Fresh Matcha Scrub

Iets meer dan twee weken geleden bestelde ik een I love myself box van Huidverzorging Mireille.  Ik had werkelijk geen idee dat zij ook een samenwerking heeft met wat maakt je mooi. Toevallig plaatste ik van de week bij laatst genoemde op Instagram nog een reactie dat ik binnenkort dit product wilde bestellen en toevallig zat deze dus in de box.  Dat komt goed uit want het product is niet super cheap en nu kan ik dat geld weer aan andere dingetjes besteden bij wat maakt je mooi.



Deze zak zit bomvol goede ingrediënten die jou huid laten stralen.  Onder andere het ingredient Matcha.
De volgende informatie heb ik van de site.









Natuurlijk zitten er nog veel meer goede dingen in zoals cacao boter, epsom zout en druiven pit olie maar het volgende trok mij het meeste aan .


Uiteraard is de scrub groen. Hij ruikt heerlijk naar pepermunt door de pepermunt olie dat is toegevoegd en is heerlijk met dit warme weer. 


foto van Engelina Graepler.


 de scrub is niet te grof en dat vind ik erg fijn. Na het scrubben laat hij een olie laagje achter waardoor je huid lekker zacht aanvoelt en er ook nog eens lekker shiny uit ziet. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over en vind deze ook nog eens fijner werken dan die van  Rituals, waar je het olie laagje meteen weer wegspoelt. Of het daadwerkelijk cellulitis verminderd weet ik niet omdat ik naar mijn mening daar nog niet echt last van heb ondanks dat ik best stevige benen heb. Maar mocht het littekentjes helpen vervagen laat ik dat weten in een update in een opgemaakt artikel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !