Review: Rituals : The ritual of ayurveda soothing handbalm


Ja , alweer een handcrème  review. ook al is de winter over en komt zelfs de zomer alweer in zicht mijn handen blijven kurk droog en ik gebruik ontzettend veel handcrème.

foto van Engelina Graepler.



Onlangs kocht ik een Rituals cadeau set voor mezelf en de geur sprak me erg aan. Ik besloot om hiervan ook de handcrème of in dit geval hand balm te gaan halen. 
Het is voor mij een investering maar ik kan je vertellen dat hij zijn prijs waard is . 

foto van Engelina Graepler.

De verpakking is handzaam en bevat 70 ml.
Dit is zo'n verpakking met een klik dop waar je alles tot de laatste drup uit kunt krijgen en dit kan ik zeker waarderen.
De substantie is wit en je moet hard drukken om iets uit de tube te krijgen, het is echt een balsem. 

foto van Engelina Graepler.


Toch smeert de balsem erg fijn uit, is hij zuinig in gebruik en voelt hij niet vettig aan ook al heb je wel het gevoel dat hij een laagje om je handen legt.  De geur is trouwens ook erg lekker met indian rose en amandel olie.
je handen blijven enkele uren heerlijk gehydrateerd en voelen super zacht aan. Mijn droge nagelriemen voelen ook meteen wat minder trekkerig.
Ondanks de prijs van deze hand balm namelijk 9,50 vind ik deze balm het zeker waard. Hij is namelijk zuinig in gebruik en doet echt zijn werk.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !