Opgemaakt # Week 21 #2017

Wat was dit een warme week zeg ! Mijn huid kon wel wat extra hydratatie gebruiken en er gingen dus weer wat fijne producten op.


foto van Engelina Graepler.



foto van Engelina Graepler.


Als eerste gebruikte ik dit kleimasker van de Action.
Het masker werkte lekker verkoelend en dat kon ik wel gebruiken. Mijn huid voelde naderhand ook heerlijk zacht en fris aan.


foto van Engelina Graepler.

Ook mijn haar kon wel een hydratatie boost gebruiken en toen ging ook het 3 minuten masker van Aussie op.
Hoe fijn hij ook is, ik ga hem voorlopig nog niet opnieuw kopen omdat ik eerst andere maskers en conditioners op wil maken.


foto van Engelina Graepler.

Deze heerlijk fluffy bodybutter van Wat Maakt Je Mooi heb ik veelvuldig gebruikt nadat ik verbrand was in de zon en deze heeft mijn huid echt gered. Helaas is hij op, maar ik heb nog een potje twilight dust staan en anders bestel ik gewoon lekker een nieuwe.
Dit is trouwens de eerste keer dat ik het potje volledig leeg heb gekregen voordat hij over datum ging.


foto van Engelina Graepler.

Uiteraard ging er ook weer een keer een reiniging gel van mijn geliefde hydra vegetal lijn van Yves Rocher leeg.
Uiteraard heb ik al weer een nieuwe staan.  


foto van Engelina Graepler.


En jazeker, nog een product van watmaaktjemooi welke ik nu al mis . Het is de cookie cleanser en deze werkte perfect om mijn oog make-up te verwijderen. Ook maakte hij mijn huid heerlijk zacht. Ik baal er echt van dat hij op is maar heb nog een cleanser van een ander merk staan en de cookie cleanser is niet super goedkoop ook al is hij het geld zeker waard. 


foto van Engelina Graepler.

En een honey touch bodycream van Rituals die ik super graag in full size wil hebben. Echter ga ik geen 15,50 voor een bodycream uit geven terwijl er genoeg goedkopere opties zijn. 


Dit was hem weer voor deze week !  Heb jij wat opgemaakt de afgelopen week ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !