Opgemaakt # week 19 # mei 2017

Daar ben ik weer ! Er ging weer wat op hoor mensen.
Niet zo veel als normaal, maar dat was ook bijna niet mogelijk aangezien ik begonnen ben met nieuwe producten. 


foto van Engelina Graepler.




foto van Engelina Graepler.


Er ging alweer een handzeep op. Of ik was mijn handen te veel of handzeep is niet zuinig in gebruik ;)
Deze was van Ziaja en hij rookt heerlijk. Schuimen doet hij niet zo heerlijk. Reinigen dan weer wel.


foto van Engelina Graepler.

Mijn gezicht kon wel wat vocht inbrengends gebruiken en dit maskertje van Balea did the job.Na gebruik voelde mijn gezicht wat minder trekkerig aan de grootste dorst was gelest.


foto van Engelina Graepler.

Ik gebruikte twee silver verpakkingen van Kruidvat. echter werd mijn haar er groen van en niet wit blond/silver...

foto van Engelina Graepler.

Treacle moon ! Waar ik geen fan ben van de pr mensen op Instagram, ben ik wel fan van dit merk. Dit was de soft watermint editie, waar ik inmiddels de full size douchegel van heb. En niet alleen de douchegel, maar ook de bodymist en een mini bodylotion.

foto van Engelina Graepler.

Normaal behandel ik wattenschijfjes niet in opgemaakt artikelen maar deze grote van Iciparis waren toch wel erg fijn.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte een shampoo op van Dove. Ik heb alweer een paar nieuwe ingeslagen.  

foto van Engelina Graepler.

De conditioner is van Loving blends met karite boter, hiervan heb ik ook al een nieuwe in de aanslag.


foto van Engelina Graepler.

Het lijkt alsof er nog wat in zit, maar schijn bedriegt. Deze concealer van Catrice ging gisteren op en ik ben meteen naar de winkel gesneld om een nieuwe  te halen. Dit is echt een toppertje. 

foto van Engelina Graepler.

En als laatste maakte ik dit haar maskertje op.
Deze was erg verkoelend voor de hoofdhuid maar mijn haar voelt niet perse beter aan .


Wat heb jij de afgelopen maand of weken opgemaakt?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !