I love myself box Mireille huidverzorging unboxing

Een tijd terug bestelde ik de I love myself box van Mireille huidverzorging voor 14,95 en ik was zo enthousiast , dat ik met koningsdag een nieuwe box bestelde omdat er die dag geen verzendkosten waren. Dit keer nam ik dan de box van 24,95.


foto van Engelina Graepler.

En opnieuw ben ik ontzettend blij verrast.

foto van Engelina Graepler.


Als eerste zat er een lipgloss in van Pupa.  Specifiek deze kleur heb ik afgelopen week nog in de handen gehad maar omdat ik er geen 10,00 voor neer wilde leggen heb ik hem laten liggen.  Nu heb ik hem alsnog ! 









Ook bij watmaaktjemooi liet ik onlangs nog vallen dat ik binnenkort de matcha scrub wilde uitproberen en je raad het al, ook deze scrub zat in de box. Ik ben helemaal happy.



Ik hou van nagellak en dit schattige lakje in een roze kleurtje van Alessandro voldoet zeker aan mijn eisen.

foto van Engelina Graepler.

Ik hou van zwarte kersen.  In mijn eten, in douchegel, als een geurnoot , echt overal in !  En hoe schattig is dit geur kaarsje van woodwick met deze heerlijke geur ?





Ik meen me nog te herinneren dat toen ik een tiener was altijd met deze potjes rond liep omdat ik ze zo schattig vond. Ik denk dat ik er toen wel 5 heb versleten.
Ik kocht ze toen bij Claire's.  Dat dit potje ook in deze doos zit is een leuke herinnering aan vroeger. De liptint van bomb cosmetics ruikt ook nog een lekker.  De naam ''fruit salad'' doet zeker haar eer aan.





En dan als klapper op de vuur pijl zit er een heerlijk verkoelend masker in van Cenzaa Waar ik echt super nieuwsgierig naar ben. De verpakking ziet er in ieder geval al luxe en hygiënisch uit .  Deze ga ik snel uit proberen en hier komt zeker weten een review van online.

Het is weer een heerlijke box, precies afgestemd naar mijn wensen.  Dankjewel Mireille ! 

Reacties

Rilana zei…
Wat een leuke box, en leuk ingepakt!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !