Unboxing : Blux box April 2017

Ik ben dol op de Bluxbox, maar bestel ze eigenlijk alleen maar achteraf heel af en toe. Nu laat ik me een keer verrassen en kocht de actuele box. Ik kreeg er een extra item bij, een fruttini bodymist die ik al twee x eerder kreeg maar wel lekker ruikt .

foto van Engelina Graepler.




De inhoud !


foto van Engelina Graepler.

Nivea care intensief voedende crème. 100 ml 4,49

Leuk dat dit er in zit. Zelf gebruik ik Nivea wel eens maar deze soort kende ik nog niet.


foto van Engelina Graepler.

Batiste droogshampoo cherry travel size 1,99 


Zelf heb ik de grote bus van deze droogshampoo. Ik vind het erg fijn. Wel een beetje ''makkelijk'' om dit in een doos te stoppen maar ik ben er wel blij mee. 

foto van Engelina Graepler.

Beebee proffesional highlighter powder 21,50 


Ik ben nog ''nieuw'' in de wereld van highlighters ( ik heb er weinig ) en ik vind dit een mooie kleur. Hij lijkt een beetje op die van Essence die hier al bijna op is. 

foto van Engelina Graepler.

Doucce click click lipstick 22,50


Ik had nog nooit van dit merk gehoord maar de nude kleur die ik heb ontvangen is prachtig. Misschien komt daar nog een review over. 

foto van Engelina Graepler.

Trind cosmetics nail balsam 14,20 


Yes! Weer een product waar ik blij mee ben . Ook van Trind had ik nog niks geprobeerd en een nail balsam is altijd goed.


Ik vind dit een mooie inhoud en een prachtige waarde. Ik ga alles producten met veel plezier gebruiken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !