Review : Sleek pout polish Raspberry Rhapsody


Ergens in een sale bak zag ik deze pout polish van Sleek liggen. Al een tijdje wilde ik een product van Sleek uit proberen maar het kwam er steeds niet van .  Dit paars/roze kleurtje sprak mij aan en voor 1,49 ging hij mee naar huis.

foto van Engelina Graepler.


Over het algemeen hou ik niet zo van lip producten in een potje maar dit potje is breed genoeg, zodat je geen product achter je nagels krijgt en je het product gemakkelijk uit het potje krijgt. De geur is suikerspin zoet hier moet je wel van houden.

foto van Engelina Graepler.



De kleur lijkt in het potje best fel maar zodra je de zachte gloss uit smeert op je lippen is het meer een medium dekking. De gloss heeft ook een mooie glans en laat mijn lippen zacht aan voelen.

foto van Engelina Graepler.


 Hij blijft een paar uurtjes zitten als je niet eet en drinkt. Het is dan ook een zachte balsem achtige textuur en geen lipstick dus dat had ik ook niet anders verwacht.
Ik vind het leuk om voor zo'n klein prijsje kennis te maken met Sleek.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !